UTAMA | PEJABAT BURSAR
artikel
PENGGUNAAN TENDERWIZARD OLEH CENSOF SEBAGAI PROGRAM RINTIS DI UPM
tenderwizard di UPM
PENGGUNAAN TENDERWIZARD OLEH CENSOF SEBAGAI PROGRAM RINTIS DI UPM
The accountant’s survival trap: 10 ways to escape
The accountant’s survival trap: 10 ways to escape
The Professional Accountant's Role in Data
The Professional Accountant's Role in Data
Artikel-artikel lain...
berita
TITIPAN SUMBANGAN KEPADA SAHABAT MASJID: LAGI BUDI DATO BURSAR
TITIPAN SUMBANGAN KEPADA SAHABAT MASJID: LAGI BUDI DATO BURSAR
Titipan sumbangan 2 notebook terpakai kepada Sahabat Masjid oleh Dato Bursar
pengumuman

Assalamualaikum dan selamat sejahtera,

Semua Pelanggan Universiti Putra Malaysia,

Untuk makluman tuan/puan, Pejabat Bursar sentiasa berusaha untuk menambah baik perkhidmatan kami dari semasa ke semasa bagi memastikan semua pelanggan berpuas hati dengan perkhidmatan yang diberikan.

Sehubungan dengan itu, bagi memastikan penambahbaikan dapat dilaksanakan secara berterusan, Pejabat Bursar ingin menjalankan kajian kepuasan pelanggan bagi mendapatkan maklumbalas semua untuk ruang tindakan pembetulan kepada proses kewangan sedia ada

Bersama ini dilampirkan pautan kepada kajian maklum balas pelanggan untuk tindakan tuan/puan

 

https://forms.gle/yxeCebi8pBw473vZA

Merujuk perkara di atas, adalah dimaklumkan bahawa proses pelupusan aset dan inventori Universiti akan beroperasi semula bermula 16 Ogos 2021. Walaubagaimanapun, proses pelupusan ini tertakluk kepada garis panduan Pelan Pemulihan Negara (PPN) dimana kawalan penjarakan, kebenaran kehadiran ke pejabat dan bilangan staf yang terlibat semasa pemeriksaan pelupusan perlu dijaga dan dipatuhi.

Bagi Pusat Tanggungjawab (PTJ) yang telah mengemukakan dokumen permohonan pelupusan aset dan inventori semasa tempoh Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) iaitu dari 1 Jun 2021 sehingga 15 Ogos 2021, pihak Bahagian Kewangan Pengurusan Aset, Pejabat Bursar (BKPA) akan menyelaras semula tarikh tindakan pelupusan iaitu bermula 16 Ogos 2021.

Manakala untuk tindakan "Pelupusan Skrap Berpusat Pejabat Bursar" terpaksa ditangguh dahulu buat sementara waktu sehingga tarikh yang akan dimaklumkan kelak atas sebab yang tidak dapat dielakkan. Pihak kami memohon maaf atas sebarang kesulitan.

Sebarang pertanyaan lanjut, tuan/puan boleh kemukakan ke emel rasmi BKPA iaitu (bend_aset@upm.edu.my).

Kerjasama dan perhatian tuan/puan dalam perkara ini amatlah dihargai. Sekian terima kasih.

MAKLUMAN 1

Seksyen Kewangan Akaun Amanah akan mengedarkan Penyata Transaksi Akaun Amanah setakat 30 Jun 2021 kepada semua PTJ bermula 12 hingga 18 Julai 2021 bagi tujuan mendapatkan Pengesahan Status Akaun Amanah. Sehubungan itu, pihak PTJ diminta untuk memberi maklumbalas Pengesahan Status Akaun Amanah ini melalui Daftar Format Pengesahan Status Akaun Amanah (DF03/AKN) kepada Seksyen Kewangan Akaun Amanah pada atau sebelum 01 Ogos 2021.

 

MAKLUMAN 2

Mesyuarat Jawatankuasa Akaun Amanah PTJ perlu bermesyuarat dua (2) kali setahun bagi memantau pentadbiran Akaun Amanah di PTJ masing-masing. Sehubungan itu, Seksyen Kewangan Akaun Amanah akan mengedarkan surat peringatan bagi JPAPTJ mengadakan mesyuarat setengah tahun pertama kepada semua PTJ bermula 12 hingga 18 Julai 2021. Satu Salinan minit mesyuarat perlu dikemukakan kepada Seksyen Kewangan Akaun Amanah bagi tujuan rekod dan fail.

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,  

Semua Ketua PTJ 

Universiti Putra Malaysia 

YBhg. Datuk/Dato'/Datin Paduka/Datin/Prof./Prof. Madya/Dr./Tuan/Puan,

Mengambil maklum berkenaan dengan keadaan negara dalam tempoh Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) 3.0 mulai 15 Jun 2021 , di sini di sertakan Soalan Lazim Berkaitan Perolehan Kerajaan yang boleh dijadikan panduan memandangkan terdapat beberapa proses perolehan yang diberi sedikit kelonggaran oleh pihak Kementerian Kewangan Malaysia untuk memastikan proses perolehan tidak terjejas. 

Sekiranya YBhg. Datuk/Dato'/Datin Paduka/Datin/Prof./Prof. Madya/Dr./Tuan/Puan mempunyai sebarang permasalahan berkaitan dengan perolehan boleh menghubungi kami secara email di (azrin@upm.edu.my atau fadzil.hanafi@upm.edu.my) untuk tindakan segera dalam tempoh PKP 3.0 ini.

Bersama-sama ini dilampirkan soalan lazim tersebut untuk rujukan bersama.

Kerjasama pihak  YBhg. Datuk/Dato'/Datin Paduka/Datin/Prof./Prof. Madya/Dr./Tuan/Puan amat dihargai dan didahulukan ucapan terima kasih.

klik link untuk LAMPIRAN SOALAN LAZIM

 

PEJABAT BURSAR
Universiti Putra Malaysia
6 Julai 2021

Assalamualaikum dan selamat sejahtera,

Semua Pelanggan Universiti Putra Malaysia,

Untuk makluman tuan/puan, Pejabat Bursar sentiasa berusaha untuk menambah baik perkhidmatan kami dari semasa ke semasa bagi memastikan semua pelanggan berpuas hati dengan perkhidmatan yang diberikan.

Sehubungan dengan itu, bagi memastikan penambahbaikan dapat dilaksanakan secara berterusan, Pejabat Bursar ingin menjalankan kajian kepuasan pelanggan bagi mendapatkan maklumbalas semua untuk ruang tindakan pembetulan kepada proses kewangan sedia ada

Bersama ini dilampirkan pautan kepada kajian maklum balas pelanggan untuk tindakan tuan/puan BORANG KAJIAN KEPUASAN

Segala maklumbalas yang diberikan diucapkan terima kasih

TARIKH TUTUP

20 Sep 2021

SH87/2021(7512800)

SEBUT HARGA CADANGAN KERJA-KERJA MENAIKTARAF DAN BAIKPULIH SISTEM PENCEGAH KEBAKARAN DI KOLEJ KELIMA (K5), KOLEJ KEENAM (K6) DAN KOLEJ KETIGA BELAS (K13), UNIVERSITI PUTRA MALAYSIA, SERDANG, SELANGOR DARUL EHSAN.

20 Sep 2021

SH88/2021(7512800)

SEBUT HARGA CADANGAN KERJA-KERJA MENAIKTARAF DAN BAIKPULIH SISTEM PENCEGAH KEBAKARAN DI KOLEJ KEDUA (K2), KOLEJ CANSELOR (KC) DAN KOLEJ SULTAN ALAEDDIN SULEIMAN SHAH (KOSASS), UNIVERSITI PUTRA MALAYSIA, SERDANG, SELANGOR DARUL EHSAN.

21 Sep 2021

SH89/2021(10202)

SEBUT HARGA MEMBEKAL, MENGHANTAR, MEMASANG DAN MENGUJIALIR ALAT MICROBIAL BIORECTOR DI MAKMAL INSTITUT KAJIAN PERLADANGAN, UNIVERSITI PUTRA MALAYSIA, SERDANG, SELANGOR DARUL EHSAN.

21 Sep 2021

SH90/2021(13036)

SEBUT HARGA CADANGAN KERJA-KERJA PENGGANTIAN DUA (2) UNIT LIF DI KOLEJ 10 SERTA LAIN-LAIN KERJA YANG BERKAITAN, UNIVERSITI PUTRA MALAYSIA, SERDANG, SELANGOR DARUL EHSAN.

21 Sep 2021

SH91/2021(10701)

SEBUT HARGA MEMBEKAL, MENGHANTAR, MENURUN DAN MENYUSUN ATUR BAJA SEBATIAN (COMPOUNDS) TEMPATAN BAGI KEPERLUAN TAMAN PERTANIAN UNIVERSITI UNTUK TEMPOH SATU (1) TAHUN, UNIVERSITI PUTRA MALAYSIA, SERDANG, SELANGOR.

21 Sep 2021

SHB/BPOB/026/2021(10701)

SEBUT HARGA MEMBEKAL DAN MENUGASMULA PENUAI FORAJ TERNAKAN KE BAHAGIAN TERNAKAN, TAMAN PERTANIAN UNIVERSITI, UNIVERSITI PUTRA MALAYSIA SERDANG, SELANGOR DARUL EHSAN.

23 Sep 2021

SH92/2021(6283000)

SEBUT HARGA PERKHIDMATAN PEMBANGUNAN LAMAN WEB MALAYSIAN JOURNAL OF MEDICINE AND HEALTH SCIENCE DI FAKULTI PERUBATAN DAN SAINS KESIHATAN, UNIVERSITI PUTRA MALAYSIA, SERDANG, SELANGOR DARUL EHSAN.

23 Sep 2021

SH93/2021(65391)

SEBUT HARGA MEMBEKAL DAN MENGHANTAR T-SHIRT (KEMEJA T BERKOLAR) KE BAHAGIAN HAL EHWAL PELAJAR, UPM, SERDANG, SELANGOR SEMPENA KEMASUKAN PELAJAR BAHARU SEMESTER PERTAMA 2021/2022.

23 Sep 2021

SH94/2021(65391)

SEBUT HARGA MEMBEKAL DAN MENGHANTAR PASHIMA DAN TALI LEHER KE BAHAGIAN HAL EHWAL PELAJAR, UPM, SERDANG, SELANGOR SEMPENA KEMASUKAN PELAJAR BAHARU SEMESTER PERTAMA 2021/2022.

23 Sep 2021

SH95/2021(62228 DAN 920100)

SEBUT HARGA PERKHIDMATAN PENYELENGGARAAN BERKONTRAK BAGI PERALATAN PENYELIDIKAN JEOL DI UNIT MIKROSKOPI, INSTITUT BIOSAINS UNIVERSITI PUTRA MALAYSIA, SERDANG, SELANGOR.


MAKLUMAT LANJUT: http://etender.upm.edu.my

Tiada tawaran jawatan kosong.


MAKLUMAT LANJUT: eJOBS

aktiviti
ikuti kami
fb.png
youtube.png
BUJTJAN:09:44